poniedziałek, 24 lutego 2014

Kurdej-Szatan: "Dostałam propozycję z Playboya!"

Kurdej-Szatan: Dostałam propozycję z Playboya!
Pojawienie się na okładce Playboya wiązało się jeszcze dobrych kilka lat temu z prestiżem. Dzisiaj w sesjach zdjęciowych dla dorosłych pojawiają się zdesperowane oraz rządne pieniędzy i sławy młode celebrytki.
Okazuje się, że propozycję rozebrania się w Playboyu otrzymała także Barbara Kurdej-Szatan. Aktorka, która mocno dba o swój wizerunek "dziewczyny z sąsiedztwa", zdecydowała się odrzucić ofertę.
Jak widać, nie było mnie jeszcze na okładce. Odmówiłam – mówi w rozmowie z tygodnikiemGwiazdy. Uważam, że to nie jest dobry moment na taką przygodę.
Myślicie, że rozbierze się w przyszłości?
Kurdej-Szatan: Dostałam propozycję z Playboya!Kurdej-Szatan: Dostałam propozycję z Playboya!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz