poniedziałek, 24 lutego 2014

Córka ukraińskiego polityka: "TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEM"


Córka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEM
To się nazywa zrobić błyskawiczną "kerierę". Ola Carewa została nową "gwiazdą Instagramu" po opublikowaniu jednego zdjęcia z szokującym komentarzem. Dziewczyna jest córką milionera i deputowanego Partii Regionów Olega Carowa. Nastolatka, która zazwyczaj chwali się w sieci zdjęciami luksusowych prezentów od taty, jak na przykład torebki z limitowanej edycji marki Hermes, studiuje i bawi się w Anglii. Tym razem postanowiła skomentować wydarzenia na Majdanie.
Pod swoim zdjęciem napisała: Tata zarzyna ludzi, a ja coś zjem.
Carew jest jednym z głównych sprawców brutalnego tłumienia protestów na Majdanie. Odpowiada za śmierć prawie stu osób. Po tym, jak internauci ostro zaatakowali jego córkę, jej konto szybko zniknęło z sieci. Zobaczcie, jakie jeszcze zdjęcia na nim publikowała.
Czego życzycie Oli z okazji upadku reżimu Janukowycza?
Jak uważacie, czy dzieci zbrodniarzy i morderców (ukraińskich, rosyjskich i innych) powinny móc cieszyć się pieniędzmi ukradzionymi przez ich rodziców, imprezując i kupując sobie mieszkania w krajach zachodniej Europy?
Córka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEMCórka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEMCórka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEMCórka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEMCórka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEMCórka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEMCórka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEMCórka ukraińskiego polityka: TATA ZARZYNA LUDZI, A JA COŚ ZJEM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz