poniedziałek, 24 lutego 2014

Córka Samusionek znów prosi o pomoc! "MAMA CHCIAŁA MNIE NA SIŁĘ ZABRAĆ!"


Córka Samusionek znów prosi o pomoc! MAMA CHCIAŁA MNIE NA SIŁĘ ZABRAĆ!
Córka Anny Samusionek, Andżelika Zuber, przebywająca od września zeszłego roku w rodzinie zastępczej, znowu postanowiła przypomnieć o sobie Super Expressowi. Wczoraj wysłała do redakcji SMS-a, że chce zamieszkać z "ukochanym tatusiem".

Oskarża rodziców zastępczych o to, że ją okłamali i napuścili na nią znienawidzoną matkę.

Jak ustalił tabloid, Andżelika spędziła ferie z obozie harcerskim w Siedlcach. W dniu jej powrotu rodzona zastępcza wyjechała na Słowację.

Rodzina zastępcza obiecała mi, że odbierze mnie z obozu i będę mogła spędzić resztę ferii z tatusiem - relacjonuje 13-latka w rozmowie z tabloidem. Okłamali mnie. Wyjechali, a do Siedlecprzyjechała mama i chciała mnie na siłę zabrać. Była policja. Nie zgodziłam się, więc zabrano mnie do izby dziecka. Nie chcę tu być, chcę być z tatusiem. Ja już dłużej tego nie wytrzymam.

Krzysztof Zuber także wyraził zaniepokojenie całą sytuacją. Jak można się domyślać, wbrew zaleceniom sądu, nie dogadał się jeszcze z byłą żoną w sprawie opieki nad ich jedynym dzieckiem.

Dlaczego nie mogła trafić do mnie? - zastanawia się w tabloidzie. A teraz znów musi być w placówce. Nie wiem, co dalej. Jestem przerażony. Tym bardziej, że rodzina zastępcza nawet nie poinformowała sądu, że wyjeżdża bez Andżeliki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz